Nie pamiętasz hasła? Sprawdź wiadomości SMS
Podaj adres e-mail lub numer telefonu przypisany do Twojego konta TapOn abyśmy mogli wysłać do Ciebie instrukcję.
Kod autoryzujący sms do zmiany hasła został wysłany na podany przez Ciebie numer telefonu.
Masz już konto TapOn? Zaloguj się
Rejestracja
Twoje konto zostało założone. Aby dokończyć rejestrację kliknij w link aktywacyjny, który został wysłany na podany przez Ciebie adres e-mail.

Jeśli posiadasz kod polecający wprowadź go tutaj:

Masz już konto TapOn? Zaloguj się Nie pamiętam hasła
Aktywacja konta
Masz już konto TapOn? Zaloguj się    Nie masz konta? Zarejestruj się
Zmiana hasła
Masz już konto TapOn? Zaloguj się Nie pamiętam hasła
Jeśli zarejestrowałeś się na tablecie w punkcie partnerskim TapOn używając numeru telefonu
Dokończ rejestrację
computer-image

System lojalnościowy

Definicja programu lojalnościowego w dobie współczesności nie oznacza już tylko zamierzonych działań marketingowych, służących budowaniu i podtrzymywaniu relacji z naszym klientem. Dziś zwiększenie sprzedaży produktu czy usług jest uzależnione w dużej mierze od właściwie dobranej strategii.

Przykładem definicji programu lojalnościowego jest gratyfikacja, premiowanie akcji dokonywanych przez klientów, proporcjonalnie do aktywności lub wydanej kwoty. Największą trudnością z jaką przyszło się zmierzyć współczesnym biznesom jest mnogość akcji lojalnościowych wzbudzających rozkojarzenie konsumentów. Który program wybrać, tak aby był faktycznie satysfakcjonujący? Właśnie dlatego tak ważną rolę odgrywa spójne zautomatyzowanie marketingu w oparciu o przemyślaną strategię lojalizacji.

W definicji programu lojalnościowego odnajdujemy również kluczową rolę zespołu pracującego na sukces danego biznesu. Mechanizmu lojalnościowego nie sposób bowiem zbudować w pojedynkę. Niekiedy cały sztab marketingowy nie jest w stanie wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Zespołowa analiza, plan strategiczny przy wsparciu kompetentnych przedstawicieli branży, ale także znawców marketingu niezwiązanych stricte z biznesem może zaowocować długoletnią lojalnością twoich konsumentów.

Definicja programu lojalnościowego bez wątpienia jest dziś znacznie bardziej rozszerzona niż nawet kilka lat temu. Szerszy asortyment oraz nieograniczone narzędzia jakimi możemy dbać o lojalność konsumentów wymusza ciągłe doskonalenie nie tylko technik marketingowych ukierunkowanych na nasz biznes, ale przede wszystkim także doskonalenie wiedzy na temat grupy naszych klientów.

Przykłady programów lojalnościowych

Jak wiele pomysłów na strategie biznesowe, tak wiele przykładów programów lojalnościowych istnieje dziś nie tylko w rzeczywistości, ale już także w bliskich planach wdrożenia ich w życie. Dzięki TapOn budujesz i co najważniejsze – skutecznie utrzymujesz pozytywne relacje ze swoimi klientami. Programy lojalnościowe "szyte na miarę" biznesów każdego z partnerów pokazują różnorodność oczekiwań ze strony konsumentów, ale także szeroki wachlarz możliwości TapOn.

TapOn posiada szereg programów najczęściej spotykanych w praktyce marketingowej, są nimi mechanizmy programów lojalnościowych gotówko-punktowych, gotówkowo–rabatowych, jak również produktowo-punktowych o różnym rodzaju marżowości, w zależności od preferencji Partnera.

Rzeczywistym przykładem programu lojalnościowego TapOn jest walentynkowy scenariusz firmy Jubistyl. Trwający 28 dni, w pełni automatyczny mechanizm nagradzał co dziesiątego użytkownika TapOn, który w lutym zrobił zakupy za minimalną kwotę pięćdziesięciu złotych cashbackiem o tej samej wysokości zwrotem na kartę podarunkową Jubistyl, na kolejne zakupy. Przedstawiony przykład programu miał również dodatkową funkcję w postaci nagradzania sprzedawcy, który obsługiwał co dziesiątą, zwycięską transakcję. Za taką transakcję otrzymywał 15 zł doładowania na swoją kartę podarunkową.

  • Scotfree – co 10 osoba kupując a otzymuje 100 zł na kartę podarunkową
  • Vipera cosmetics, w określonym czasie, jeśli klientka dokonał drugich zakupów w ustalonym czasie na 30 pln – ptrzymywała lakier do paznokci w prezencie
  • Squash you – zamelduj się a dostaniesz ankietę. Spośród ankiet rozlosowana jedna osoba i wygrana rakiety do squosza.
  • Z okazji black Friday, u różnych partnerów tapon jeśli rejestrowałaś zakup za pomocą moblki a nie karty, dosajesz 20% rabatu
  • Cashback

System lojalnościowy dla Twojego biznesu

Jako Przedsiębiorca wiesz jak kluczową rolę dla Twojego biznesu odgrywa zaufanie klientów. Zdajesz sobie sprawę, że lojalność staje się mobilna, a programy lojalnościowe w Polsce coraz bardziej konkurencyjne. Smartfon nie jest już tylko urządzeniem usprawniającym codzienność, a raczej powszechnym urządzeniem codziennego użytku. Szukasz zatem nowości, które wpiszą się w bieżące trendy marketingowe i wydobędą Twoje usługi spośród setek podobnych ofert.

Widoczny rozwój firmy zależy od tego, co wybierają i w co wierzą klienci, a podejmowanie decyzji biznesowych wymaga wiedzy na temat klientów i ich przekonań.

Angażuj poprzez stwarzanie wyzwań w zamian za korzyści!

Rozwiązania TapOn otwierają nowy wymiar pojęcia jakim są systemy lojalnościowe, dając możliwość tworzenia komunikatów dopasowanych do Twojego klienta. To Ty tworzysz koncept i efekt jaki chcesz osiągnąć. TapOn oferuje ci zaufanie użytkowników dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom na miarę ich potrzeb:
  • zdobywanie punktów za sprawą dokonania transakcji
  • otrzymywanie promocji opartych na geolokalizacji
  • łatwy dostęp do konta lojalnościowego przez aplikację lub platformę internetową
  • prosty w obsłudze widok katalogu aktualnych promocji
  • możliwość transferu zdobytych punktów
  • naliczanie punktów w czasie rzeczywistym oraz szybka ich wymiana na nagrody
  • wyróżnienia za różnego rodzaju interakcje
  • spersonalizowane oferty i nagrody we właściwym czasie i miejscu
  • korzyści dla Twoich najlepszych klientów

TapOn jest sposobem na wzmocnienie zaangażowania Twoich klientów, a także wykorzystanie mechanizmów psychologicznych i społecznych w programach lojalnościowych, które do tej pory z nich nie korzystały.

Programy lojalnościowe dla firm, które oczekują WIĘCEJ

Efektywne zarządzanie danymi użytkowników to połowa sukcesu Twojego biznesu. Jednak aby to zrobić potrzebujesz czasu oraz wykwalifikowanego zespołu marketingowców. A gdybyś mógł marketing stacjonarny zamienić w pojedyncze, zautomatyzowane narzędzie do weryfikacji oczekiwań Twoich klientów? Możliwość nieograniczonego tworzenia reguł biznesowych, definicji ofert oraz kompleksowe zarządzanie nagrodami i wymianą punktów to podstawowe funkcjonalności jakie oferuje Ci TapOn. Sam odkryj innowacyjne programy lojalnościowe za sprawą jednego narzędzia.

Lojalność = pozytywne emocje Twoich klientów na dłużej

Zaufanie, zrozumienie wzajemnych potrzeb oraz respektowanie oczekiwań – tak powinna brzmieć nowoczesna, skrócona definicja pojęcia program lojalnościowy dla firm. Bo lojalność to EMOCJE. Lojalność to również ogromne źródło potencjału biznesowego, który budujesz wychodząc naprzeciw swoim klientom. Znając ich potrzeby i umiejąc dopasować komunikację w sposób, którego oczekują – trafiając w sedno. Tworzenie programu lojalnościowego jest zadaniem skomplikowanym, pochłaniającym liczne zasoby i wymagającym szerokiej wiedzy z zakresu zarządzania relacjami z klientami. Chcąc się wyróżnić, wykorzystać potencjał innowacyjności, szukasz rozwiązania, które pomoże Ci zarządzać całym cyklem życia projektu lojalnościowego - od strategii, przez technologie, aż do zaoferowania usługi w zakresie zarządzania na wielu płaszczyznach jednocześnie.

Każdy biznes dąży do podniesienia wydajności swoich działań w celu zwiększenia zysków. Dzięki TapOn, nie potrzebujesz już do tego pojedynczych specjalistów!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Notyfikacja została poprawnie wysłana

-